Visar inlägg med etikett blommor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett blommor. Visa alla inlägg

tisdag 6 december 2011

tisdag 15 november 2011

Dag 2 - Din första design

Detta blir lite tolkningsfråga...
När jag var elva år var min favoritsysselsättning att måla "prickblommor" med tandpetare...

Men detta är nog den första, i alla fall den första jag tog kort på. Denna bilden har jag aldrig lagt ut på bloggen, hade den dock i min första header. :)

tisdag 30 augusti 2011

In Love

Denna designen har jag gjort från en tutorial på youtube. Den är gjord av mirlidnailart som har tagit inspiration från parfymen Trésor in love.



söndag 7 augusti 2011

Smått och gott


Kiss Nail Art Paint, tre lack med tunn pensel och två ark med mallar
KICKS - 139:-


Depend Nail Stickers
KICKS - 20:-/ark

söndag 17 april 2011

HAHA FAILFAILFAIL

Asso... ja. Ska föreställa tulpaner. Tänkte typ... vår.

fredag 1 april 2011

Jag gör så att blommorna blommar.

Är helt inne på dessa blommor nu, haha. Dom är superroliga att göra! Kan faktiskt lägga in en video på hur man gör dem senare (när jag hittar kameran), för det är mycket lättare än vad det ser ut!

onsdag 16 mars 2011

Efter 16:de dagen av vår...

... tänkte jag att det var dags att göra riktiga vårnaglar. Så skrev in "spring" i weheartits underbara sökruta, och blev attackerad av vackra bilder på körsbärsblommor.
Tumblr_lgqobotvua1qfjzgjo1_500_large
Klicka på bilden för att komma till sidan.
Detta är resultatet. Det hade för det första blivit bättre om jag hade en stark rosa, men den är slut så fick ta mammas halvt genomskinliga, vilket resulterade i att... ja, ni ser ju själva. Eller rättare sagt ser inte. Men vill du se bilden i större format är det bara att klicka på den.