Visar inlägg med etikett blommor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett blommor. Visa alla inlägg
onsdag 9 maj 2012
tisdag 6 december 2011
tisdag 15 november 2011
Dag 2 - Din första design
Detta blir lite tolkningsfråga...
När jag var elva år var min favoritsysselsättning att måla "prickblommor" med tandpetare...
När jag var elva år var min favoritsysselsättning att måla "prickblommor" med tandpetare...
| Men detta är nog den första, i alla fall den första jag tog kort på. Denna bilden har jag aldrig lagt ut på bloggen, hade den dock i min första header. :) |
Etiketter:
blommor,
gulligull,
one day at the time
tisdag 30 augusti 2011
In Love
| Denna designen har jag gjort från en tutorial på youtube. Den är gjord av mirlidnailart som har tagit inspiration från parfymen Trésor in love. |


söndag 7 augusti 2011
Smått och gott
Kiss Nail Art Paint, tre lack med tunn pensel och två ark med mallar
KICKS - 139:-
Depend Nail Stickers
KICKS - 20:-/ark
söndag 17 juli 2011
torsdag 30 juni 2011
söndag 17 april 2011
fredag 1 april 2011
Jag gör så att blommorna blommar.
Är helt inne på dessa blommor nu, haha. Dom är superroliga att göra! Kan faktiskt lägga in en video på hur man gör dem senare (när jag hittar kameran), för det är mycket lättare än vad det ser ut!
tisdag 29 mars 2011
söndag 20 mars 2011
onsdag 16 mars 2011
Efter 16:de dagen av vår...
... tänkte jag att det var dags att göra riktiga vårnaglar. Så skrev in "spring" i weheartits underbara sökruta, och blev attackerad av vackra bilder på körsbärsblommor.
Klicka på bilden för att komma till sidan.
Detta är resultatet. Det hade för det första blivit bättre om jag hade en stark rosa, men den är slut så fick ta mammas halvt genomskinliga, vilket resulterade i att... ja, ni ser ju själva. Eller rättare sagt ser inte. Men vill du se bilden i större format är det bara att klicka på den.
söndag 6 mars 2011
Lite utkladdat, lite påmålat. I know you like it.
onsdag 5 januari 2011
tisdag 23 november 2010
torsdag 28 oktober 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


