torsdag 10 mars 2011
tisdag 8 mars 2011
Fransk invation
Fixade lite naglar på Emma och Becka. Klicka på bilden för att komma till Emmas blogg, värt att titta in!
söndag 6 mars 2011
Lite utkladdat, lite påmålat. I know you like it.
onsdag 2 mars 2011
Mygod, I was bored.
Jag hade tråkigt, och det bara stod där, tittade på mig och såg fint, rosa och inbjudande ut! Det bara hände.
tisdag 1 mars 2011
Sorry for the low update, guys!
Har inte blivit så mycket på ett tag nu. Hade ju tänkt komma hem från Gran Canaria och stila lite med mina nymanikerade naglar, men de va så amatörmässiga att jag tog bort det så fort jag kom hem! Haha.
Har helt enkelt inte haft inspo sen dess, och känner inte för att lägga ut bilder på enfärgade naglar eftersom att jag själv tycker det är väldigt tråkigt att titta på. Men nu har jag gjort ett par enkla och diskreta, så får vi se när det blir nytt igen. Kan bli imon, och det kan bli senare. You never know.
Nytt nagellack från H&M - 40:-
onsdag 9 februari 2011
onsdag 2 februari 2011
Finally
IsaDora. Nr. 605 - Matte Top Coat. 55:-
Nr. 619 - Vintage Mint. 55:-
Nr. 681 - Silver Glitz. 20:-
Viva la Diva - Stor flaska, 50:-
Liten flaska, 35:-
Nagellacksremover, 35:-
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)