torsdag 14 juli 2011

Bättre sent än aldrig

För exakt en vecka sen fyllde min blogg 1 år! 
Det känns verkligen inte som att det redan har gått så lång tid! 
Puss på dig i alla fall bloggisen, jag tycker om dig. <3

tisdag 12 juli 2011

Don't you ever wonder what will happen when it ends?

Nope, I don't. Harry Potter kommer aldrig ta slut. Inte så länge det fortfarande finns de som älskar böckerna (och filmerna också såklart, bara att jag inte gillar dem så mycket) och inte kan tänka sig hur det skulle varit att växa upp utan honom.

Jaaa, fel gul färg. Och jaaa, jättekladdigt. Men jag bryr mig inte! För jag är så fucking taggad för inatt. Ska på Harry Potter premiären, den börjar 23.59. Ja, vi kommer vara lite smått pinsamt jättenördiga med skoluniformer och trollstavar och hela fadderuttan. Ni som vill se hela outfiten får väl kolla på min facebook sen. Ni som inte känner mig och inte har min facebook, too bad!

söndag 10 juli 2011

New in, from the U.S!

Min fina vän Sofia har vart i USA och köpte hem massa fina saker till mig!

Detta nagellacket skulle tydligen bli randigt så som det är i burken, men det har nog skakats om för mycket. Det är det blåa lacket som jag har på naglarna nu, och det kan man ju inte precis kalla randigt. ^^ Det kom lite, lite glitter, men inget man tänker på. Men det gör inte mig något alls för jag har tänkt på att köpa en ljusblå jättelänge, tror att det är min favoritfärg på sommarnaglar!

Opsiii

Hitta precis dessa bilder som jag tog innan jag åkte till Sicilien, vilket jag gjorde 21 juni. Bra där, inte alls efterbliven.

Nagellack - Red Nail & Manhunter, H&M 49.50:-/st
Nagelfil - Rag Lady, 29:-

Hade hoppats på att nagelfilen var mjukare... men den är väl okej. Jävligt söt iaf! ;)
H&Ms nagellack gillar jag faktiskt väldigt mycket. De är billiga och det är absolut inget fel på kvalitén. Finns inte så många färger dock, men annars så.