söndag 15 maj 2011

Aloha

Blogger har legat nere, but now it's back and so am I!

Aceton inköpt. Det blev en (mycket) välbehövlig manikyr direkt. Bort med nagelband, ojämnheter... you name it. Känns skönt.


söndag 8 maj 2011

Mitt liv är tomt utan dig

Jag vet att det var ett tag sen, men jag har ingen nagellacksremover. Haha. jag har kört med vanligt enfärgat som jag får måla på om och om igen. Ska iaf köpa remover så snart som möjligt, så kommer det lite nytt snart.

söndag 1 maj 2011

torsdag 28 april 2011

Impulsköp

Visst är det trevligt när man står i kön till kassan på någon ställe som har allt förutom ett normalt namn? Blev två nagellack iaf, och en massa annan skit. Kommer inte ihåg vad dom kostade, men kommer ihåg att jag köpte dom på ett varuhus som hette Göksäter som va lite wanna-be ullared. På Orust. Trevligt. Påskägg typ.

Röstaaaaaaa

Okej, detta har inte något som helst med naglar att göra, men det borde läsas ändå.

Jag har en kompis som är med i Metro on Stage tävlingen, hon är sjukt duktig och behöver fler röster! Det tar inte lång tid alls! Klicka bara in på http://onstage.metro.se/artist/8758 och logga in med ditt facebook/twitterkonto (gärna båda) längst upp i högra hörnet och klicka sen på det gröna hjärtat.

Snart kommer ett nagelinlägg, promise ;)