fredag 15 mars 2013

New imported from London

Tre nya snygga nagellack
Standard, love it!
Sjukt nice tillskott till min samling av nagelfilar!
Detta är resultatet av mina nya älsklingar. För övrigt är London det bästa stället på jorden och min fina klass gjorde det till min bästa resa dit ever.


fredag 22 februari 2013

ThePrincess Recommend
Köp aldrig DripDry i Sverige, ever again!
Köpte en 30ml på Lanzarote, 20kr billigare  än  en 9ml i Sverige.
Den ni, mitt livs fynd. It's so fucking big!

tisdag 29 januari 2013

French Leopard

Testade gelénaglar idag. Har aldrig gillat fejknaglar men har velat testa länge så kände att det var dags. :)  Känns sjukt mycket bättre än lösnaglar men det är inget jag kommer göra ofta för det är så mycket roligare att leka med sina naturliga naglar. Menmen, nu har jag i alla fall fått testa!



Var ju självklart tvungen att fixa mina egna detaljer!